dijous, 3 de març de 2011

Doble celebració



PREGÓ DEL REI CARNESTOLTES



HOLA XIQUETS I XIQUETES,

FESTEJADORS DE TOTES LES COLLES.

HA ARRIBAT EL CARNAVAL ,

EL DIA QUE TOT S'HI VAL.


DE ROIG, GROC I VERD ENS TOCA ANAR,

FINS QUE LA VELLA QUARESMA HO VINGA A DESTROSSAR.


ARA QUE JA HE ARRIBAT ,

LA DIVERSIÓ HA COMENÇAT,

I ELS DEURES S'HAN ACABAT.


I JO US VOLIA DIR ,

QUE FA ANYS QUE PASSE PER AQUÍ.

I DONE SUPORT ,

A TOTS ELS XIQUETS I XIQUETES QUE PENQUEN I FAN ESPORT,

PERQUÈ DEIXEN DE TREBALLAR,

I ES POSEN A JUGAR.


AL LLARG D’AQUESTA SETMANA LES MEVES ORDRES HEU

COMPLIT, PERQUÈ SINÓ ELS MEUS AJUDANTS DE 6È US

ENFARINARAN I PINTARAN SENSE FI.

CADA VESPRADA HEU REBUT, UNA ORDRE QUE L’ENDEMÀ

HEU COMPLIT.


BÉ, I ARA ME’N VAIG

PERQUÈ NO SÉ EL QUE EM FAIG.

HO TINC DECIDIT,

NO SÉ EL QUE EM DIC.

PERÒ DEIXEU-ME QUE US DIGA ABANS

UNES PARAULES, INFANTS.


LES DIC ABANS QUE EM FEU LA FOTO,

PERQUÈ SINÓ EXPLOTE

QUE COMENCE LA FESTA!

QUE COMENCE EL CARNAVAL!

QUE COMENCE LA GRESCA

I EL TERRABASTALL!!!


1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola,soc Rocio,alumna de 6é.S'ho em passat d'allo mes be,tots han portat les consignes , i pues ha sigut molt divertida la vesprada.Hi hi em fet un mural!!!!