dilluns, 3 de desembre de 2007

DESIG DE LLENGÜES?

ITALIÀ PER A PRINCIPIANTS...









Amb aquest atractiu títol ens va captivar el curset convocat pel Centre de Professors de Sagunt a uns quants mestres de l'escola, allà pel maig de 2006. Allí vam conèixer a Gianpiero que en unes poques sessions ens va despertar la curiositat per la seua llengua, per com contagiar les ganes de comunicar-se i per la utilització dels blogs a l'escola. El fet de ser alumnes de nit i mestres de dia ens va fer comprendre millor les dificultats amb les que s'enfrontaven els nostres xiquets i xiquetes al viure-les nosaltres directament.



El curs passat ens apuntarem a l'EOI de Sagunt per continuar el camí encetat amb tanta il.lusió, en aquesta ocasió coneguerem a Cristina, la nostra profe de 1r. Va començar una col.laboració entre la nostra escola i el seu departament d'italià que a final de curs va culminar en un germanament. Vingueren a visitar-nos, ens ensenyaren la cançó "Ci vuole un fiore" i ens van contar una rondalla de Rodari "A sbagliare le storie". Els nostres alumnes els prepararen un cartell on posava "Benvenuti", una representació i un poster de "Il vampiro che aveva mal di denti" i la cançò "L'inverno è andato".



Per tal de celebrar junts el nadal ens han anunciat la seua visita, cliqueu ací i veureu l'entrada que ens van dedicar al seu blog (Chiodo schiaccia chiodo) el passat diumenge i ací per veure la que ens dediquen avui.



A navegar i a descobrir tot allò que ens regalen amb tanta estima:


cançons, tradicions, jocs, passatemps, manualitats...




Com diuen els nostres amics: Buon divertimento!

8 comentaris:

gianpiero ha dit...

Grazie Pilar e chiodini. Ci vediamo il 20.

Anònim ha dit...

Sóc Àngela de 2n i he vist en ma mare les cançons del fiore i del i-a-i-a-o i m'han agradat molt.

Anònim ha dit...

Sóc una xiqueta de la classe de 2n i em diuen Lucia. Estic contant els dies en el cap perque ho tinc en el pensament.
El que més m'ha agradat és la Befana.

Anònim ha dit...

El meu nom comença per N i acaba per a, vaig a 2n i a l'ordinador en casa quasi sempre està el meu germà...ja saps qui sóc?
M'ha agradat la història de la Befana.

Anònim ha dit...

Hola soc Noelia de 2n i magrada molt el blog.Lla e vist moltisimes coses i asta ma mare diu que li agrada i el meu germa ta mbe diu que li agrada espere que me contesteu i que el visiteu.

pablo ha dit...

m´aggradat molt el video

Anònim ha dit...

Hola!
soc Laura Verdejo Vilanova, ex alumna d'aquesta escola! no e sl aprimera vegada que entre en aquest bloc, pero cada vegada que entre hem sorpreneu mes,vosaltres sabeu si tire de menys l'escola¿ tots eixos moments junt a tots els mestre i alumnes! sempre hem tindreu pa tot i may us olvidaré

escola santa anna ha dit...

Ens alegra veure que ens visiteu.
Gràcies a tots pels vostres comentaris i per la vostra participació.